Kampsunid/cardigans

No ei lähe mul see blogimine enam nii ladusalt kui aastaid tagasi. Eks asi ole ka selles, et näiteks viimastel kuudel olen ma väga vähe aega veetnud lap-topi taga, enamus asju on saanud telefoniga aetud ning pole tekkinud vaba momenti arvuti ette istumiseks. Küllap nüüd asjalood muutuvad ning pean seda ekraani veidi rohkem silmitsema, kuna koolis tuleb sügissemestril ära teha üks kohustuslik aine (ning teen ka ühe vabaaine), et siis kevadsemestrist saaks jälle uue hooga kooli naasta ning järelejäänud 1,6 aastat ära teha. See tähendab aga seda, et kool võtab ära palju magusat käsitöö aega, seega arvuti ees võin ju olla, aga näidata pole teile midagi 😀 Nokk kinni, saba lahti, saba kinni, nokk lahti 😀

Igaljuhul lõpetasin ma eelmisel esmaspäeval, so 12. septembril oma senise “käsitöölase karjääri” suurima ettevõtmise. Üks tore inimene Facebook’i Käsitöö grupist võttis minuga augusti alguses ühendust ning pakkus võimalust kududa Bebe Organic’u (leitav siit!) jaoks mõned kampsunid. Näitasin oma seni tehtud tööde pilte ning üheskoos leidsime, et võiksin selle väljakutse vastu võtta. Kaja (nii on tolle toreda inimese nimi) oli rõõmsalt olemas, kui abi vaja oli. Olgem ausad, alguses ikka tüütasin teda naljakate küsimustega ja ma ei imesta kui tal tekkis tunne, et see inimene nüüd neid kampsuneid küll valmis ei saa 😀

Kududa tuli mul siis 2016/2017 aasta talvekollektsioonist “Lukas cardigan”i (leitav siit!). Kokk tuli neid kududa viis tükki ning vanusele 12-18 kuud. Aega oli mulle antud piisavalt, ehk isegi päris palju, aga kuna ma ei saanud kohe korralikult alustatud, siis läks kõvasti aega raisku. Nii juhtuski, et viimane nädal enne tähtaega oli utoopiline, absoluutselt igal vabal hetkel olid vardad käes. Üldiselt 2-3 nädalat enne tähtaega olid sellised, et mu mees ei taha nüüd enam vardaid mu käes näha ja üritab seda sõltuvust mul hävitada, aga see ei õnnestu tal, sest päeval, kui ta on tööl, on mul vardad ikka pihus 😀

Mõned pildid ka valminud kampsunitest (kahjuks pole mul lasteriiete riidepuid, seega on kampsunid pildil veidi imelikud)… Tagasisidena sain aga kiita, et olevat väga-väga ilusad ning ilmselt vastavad ka suurusele, sest keegi midagi halba pole öelnud.

14339976_1071765112943783_87103399_o

14360502_1071765069610454_767515949_opizap-com14743824403591

Tegelikult tuleb üks vana asi veel ära klattida. Enne hoogsat kampsunite kudumist sai valmis mul üks heegeldis, millest ma olen ka varem rääkinud, kuid mida näidanud ei ole.

Siin siis veel üks “kampsun” (no ei oska mina sellele muud nimetust anda :D). Natuke paks sai, vaimusilmas kujutan ette, et veidi peenemast lõngast saaksin ilmselt sellise, mida tahaksin. Aga hetkel ei tegele uue sellise valmistamisega, peab rohkem talvehooajale mõtlema ja mütse-salle-kindaid-sokke looma hakkama. 🙂

14339185_1071764786277149_2103656114_o

Peaaegu oleksin unustanud. Vahepeal sai loodud ka Facebook’i leht: Varda-Veera käsitöönurk

***

So sorry, I haven’t been here for a quite long time. And it’s not going to change 😀

Anyway… On the 12th of Septembre I finished the biggest order I have ever gotten – 5 knitted cardigans for 12-18 month old toddler. Last weeks were full of knitting, knitting needles were glued onto my hands 😀

Last picture is about this “big project” which I have mentioned before, finally is visible in here, too.

Oh, I almost forgot! Here’s my Facebook page: Varda-Veera käsitöönurk.

 

 

Leave a Reply

