Kõige populaarsem müts/Most popular hat

Tee või tina, aga ei jõua mina kohe kuidagi õigel ajal blogima. 😀

Veidi enam kui nädal tagasi sai peaaegu valmis üks ütlemata soe müts Robertile. Vähemalt Eestis on jäänud mulje, et see on hetkel kõige kuumem mütsimuster. Leitav on see näiteks siit! Seda tehakse ka veidi erinevalt (silmuste arvu põhjal – kes teeb palmiku veidi rohkemate silmustega, kes vähematega), kuid tulemus on kõigil kihvt! Üldiselt jään ma massist maha ja teen massile meeldinud asju suure ajanihkega, kuid seekord sain ree peale ja üks on peaaegu valmis (teine on plaanis). Nüüd ootan hoolega tutti, sest mulle isiklikult meeldib koos karvase tutiga (ilmselt lõngast tutt oleks ka armas, aga mul pole seda lõnga enam nii palju üle, et teha – ülejääk läheb Roberti palmikutega kinnaste peale).

Lõng: DROPS Alpaca (värvus oranžikirju mix), kahekordselt kootud. Kasutasin korraga kahte tokki, mõlemast jäi nii palju alles, et saab ka kindad juurde teha.

Vardad: soonik oli vist 3mm sukavarrastega, põhiosa 4,5mm sukavarrastega. Olen proovinud seda magic loop‘i ringvarrastega, kuid seni pole meeldima hakanud – ikka oldschool sukavarraste fänn.

Õigem värvus on teisel pildil, ei viitsinud esimese pildiga uuesti jändama hakata, et värv paremaks saada. Nüüd tuleb siis tutt ära oodata ja siis näeb ka lõpptulemust. 🙂

pizap-com14768137525631

pizap-com14768145319782

Tegelikult pärsib minu tegevust hetkel kool (rahanduse alused + matemaatika) ning KUMA Design liblikad (jah, nad tulid ringiga mu juurde tagasi 😀 ), seega KAHJUKS jääb 24-st tunnist ööpäevas väheseks 😦 Tahaks ikka rohkem kududa (ja heegeldada)… Ahjaa! Homme toon omale koju midagi uut, aga sellest järgmises postituses 😉

Leave a Reply

